14 Jan 2016

Kozmetika Ziaja (New in) // Dada's beauty



Ahojte!

V utorok som bola v Trnave, mala som tam vybavovačky a zastavila som sa v obchodíku Ziaja v City Aréne. Kozmetiku Ziaja poznám iba zo sprchových gélov, no u českej blogerky Petry Lovely Hair má táto značka svoje "čestné" miesto a mňa dlho lákalo vyskúšať ich pleťovú kozmetiku. Išla som tam primárne kvôli krému na tvár, ten môj predošlý mi v pondelok padol na dlážku a rozbil sa. No nakoniec som tam našla toľko vecí, že som odchádzala s plnou taškou. Mávate to tak aj vy :-D? Mala som ešte sľúbené, že si môžem niečo nakúpiť a dostanem to na meniny, ktoré som mala na začiatku mesiaca, tak som sa to rozhodla využiť. Celý nákup ma vyšiel do 20 €. Kozmetiku drahú nemajú a majú veľký výber, myslím, že svoje by si tam našiel každý. Krémy som len začala používať, takže priamo recenziu na ne dať ešte nemôžem, ale prvé dojmy už mám.



Ako prvé čo my zaujalo ešte kým som začala hľadať krém, boli dve masky na tvár s názvom Kozie mlieko - pleťová maska. Neuveriteľne krásne voňajú, je to taká čistá vôňa, silnejšia, čo však nemusí každému vyhovovať. Táto maska je na hydratáciu a vyživenie pleti. Obsahuje komplex zložiek kozieho mlieka, vitamín A a E a provitamín B5. Je to hutnejšia maska, skôr na suchšiu pleť.

 Na noc som si vybrala tento nechtíkový krém. Je určený pre suchú, citlivú a normálnu pleť. Ja som chcela na noc hutný krém, ktorý pleť celú noc vyživuje. Obsahuje výťažky z kvetu nechtíka lekárskeho a vitamín E. Obnovuje pleť, vyhladzuje, vyživuje a spevňuje pleť. Je hydratačný a upokojujúci. Je taktiež silnejšej vône, no je to upokojujúca, jemná kvetinová vôňa. 
Ako denný krém som si vybrala tento olivový. Je určený pre suchú a normálnu pleť. Je to bohatý vyživujúci krém, ktorý nahradzuje nedostatok hodnotných výživových látok, zvyšuje schopnosť obnovy pleti. Pleť chráni a zabraňuje jej dehydratácii. Má upokojujúce vlastnosti. Pleť má byť po ňom mäkká a zvlhčená. Mne osobne zatiaľ vyhovuje menej ako ten nechtíkový. Vlastne je to kvôli jednej veci a tou je, že sa dlho vsakuje. Keď si ráno krém nanesiem na pleť, musím tých 20 minút počkať, kým si smiem dať makeup. Zatiaľ som ho ale používala spoločne s jedným hydratačným sérom, možno je to tým. Musím si ho skúsiť dať bez toho, pretože ani krém na tvár a očný krém mi z tej rady moc nevyhovoval. Vôňa tohto krému je čistá oliva. Oba tieto krémy majú 50 ml, čo je klasická veľkosť krému na tvár.
Petržlenový krém. Tak toto som si kúpila na odporučenie. Krémy na oči sú pre mňa kameňom úrazu. Buď mi oči krém zaťaží alebo ma štípe. Nemám priamo citlivú pleť, ale oči mávam citlivejšie. Tento krém redukuje jemné vrásky, čo samozrejme moja pleť moc nepotrebuje, no tvoria sa mi mimické vrásky. Dosť totižto plačem pri filmoch :-D. Predpokladám, že tento krém miniem tak do 2-3 mesiacov, takže som zvedavá, či mi jemné vrásky zmiznú alebo to tak už bude vždy. Krém je neparfumovaný, obsahuje vyživujúcu aktívnu formulu. Každopádne na krémiku je písané, že sa môže používať v každom veku, čo mi aj slečna predavačka potvrdila. Má rozjasňovať pleť, nosiť ho môžu aj dámy s kontaktnými šošovkami. Obsahuje olej z listov petržlenu, provitamín B5, vitamín A a E. Je na všetky typy pleti. Krém je podľa je krém jemný, nemastí pleť. Krém ma na očiach neštípe, začo dávam palec hore. Som zvedavá na používanie tohto krému. Veľkosť je 15 ml.

A samozrejme som nemohla odísť bez nejakého prípravku na vlasy. Maska sa mi už minula, takže som vedela, čo potrebujem. Maska sa nazýva Kozie Mlieko - Intenzívna vlasová maska s keratínom. Vôňa? Úžasná. To nepotrebuje ďalší komentár. Textúra masky taká želatínová,krémová a hutnejšia. Nemám rada vodové masky. Nikdy som nemala žiaden prípravok na vlasy s keratínom, o to viac ma lákala. Ja mám normálne vlasy, sú husté, rastú ako majú, len sú trošičku suchšie, a nemajú vysoký lesk. Ale v podstate som so svojimi vlasmi spokojná. Táto maska mi snáď vymaže i tieto dva menšie problémy, chýbajúci lesk a suchšie vlasy. Maska je určená pri veľmi suché, drsné a matné vlasy, preto si ju budem dávať iba do končekov vlasov a nie viac ako jeden krát za týždeň a iba na chvíľu. Maska obsahuje keratín a proteín z kozieho mlieka. Maska zabraňuje krehkosti a lámavosti vlasov. Na obale je napísané, že má silnejší účinok ako kondicionér, preto jr určená predovšetkým na vlasy, ktoré sú často ošetrované v kaderníckych salónoch. Chráni vlasy pred negatívnymi účinkami kaderníckych úkonov. Dokonca uľahčuje rozčesávanie, čo mňa teší občas sa mi vlasy kvôli šálu alebo kabátu rozstrapatia. Vlasy by nemala zaťažovať. No, teším sa na ňu, veľmi :-).
Telových masiel nie je nikdy dosť. Moje najobľúbenejšie je jahodové od The Body Shop, ale treba vyskúšať dačo nové. Maslá mám radšej ako mlieka, sú omnoho viacej vyživujúce a ja mám suchú pokožku. Toto mlieko je z kolekcie Kozie mlieko, obsahuje omega 3, omega 6 a vitamín E. Má dopĺňať nedostatok lipidov, regenerovať prirodzenú ochrannú bariéru, výrazne upravovať elastickosť a mäkkosť pokožky. Maslo sa vstrebáva rýchlo a naozaj som po použití mala pokožku mäkučkú, príjemnú na dotyk.


Krém na ruky a mlieko + tonikum som dostala ako darčeky.
Krémy na ruky míňam požehnane rýchlo, jeden mi vydrží mesiac, nanajvýš dva. Takže toto ma potešilo a keďže som dostala znova z kolekcie kozie mlieko, moje šťastie bolo dokonalé :-D. Strašne sa mi tá vôňa páči. Krém je určený na suchú pleť so sklonom k tvorbe vrások. Ja mám na rukách hrubšiu pokožku, čiže sú aj vráskavé. Vyrastala som na farme, musela som sa s tým zmieriť :-). Na zadnej časti sa píše, že zaisťuje intenzívnu hydratáciu, pružnosť pokožky a zmäkčuje ju. Posilňuje nechty a zabraňuje štiepeniu a lámaniu.
Mlieko + tonikum som ešte neskúsila. Je určené na suchý typ pleti. Má účinne odstraňovať makeup a zároveň čistiť pokožku. Ja mám radšej, keď je odličovacie mlieko a tonikum zvlásť, takže toto mlieko budem používať na odstránenie makeup-u a nato si budem dávať zvlásť tonikum. Má mať upokojujúce zložky, dúfam teda, že nebude na očiach štípať.

Tak - to boli všetky produkty od Ziaji. Určite to nie sú moje posledné produkty od tejto značky. Ich produkty krásne voňajú, sú jemné a zatiaľ mi vyhovujú.
A čo vy? Poznáte kozmetickú značku Ziaja? Vlastníte niečo od nich? Budem rada, ak mi dáte v komentároch vedieť svoj názor :-). Serusky.


2 comments:

  1. už sa tak dlho chystám do toho obchodíku, skvelý nákup :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určite tam zbehni, super veci a za pomenre nie vela peniazkov :-)

      Delete

Lovely comments ...