3 Feb 2016

My new handmade love (Simora) // Dada's beauty

 ,,You can´t buy love, but you can buy handmade and that´s kind of the same thing."
Ahojte!

Ako sa mávate v strede týždňa? Už sa tešíte na víkend, hm :-)? Ja som si dnes pripravila pre vás relaxačný článok, ktorý bude venovaný handmade výrobkom. Nedávno som od kamarátky dostala na meniny nejakú telovú kozmetiku. Už keď som nazrela do balíčku, vedela som, že to určite budú "zdravé" vecičky. No netušila som, že dostanem kozmetiku, ktorú vyrába jej švagrinka Simonka, ktorá (ako som zistila) má obrovský talent na handmade výrobu a je veľmi šikovná. Všetku kozmetiku si vyrába sama, takže klobúk dole už len zato :-). Ak by ste si chceli pozrieť jej stránku, tak kliknite tu .Ja som od kamarátky dostala mydlo a bombu do kúpeľa :-).
 Škoricovo-pomarančové peelingové mydlo
Prírodné mydlá predstavujú veľmi šetrné umývanie. Ošetrujú, hydratujú a nezanášajú póry. Obsahujú výživné látky olejov, z ktorých sú vyrobené a výživné látky z ingrediencií, ktoré sú pridané do olejov. Mydlá Simora sú vyrábané metódou za studena s obsahom NaOH. Výroba za studena v mydle uchováva maximálne množstvo všetkých výživných látok a zachováva ochrannú vrstvu pokožky. Na výrobu používa hlavne kokosový, olivový, slnečnicový, palmový a sójový bez GMO. Ďalej používa aj ricínový, mandľový, jojobový a makadámový olej, bambucké, kakaové a avokádové maslo, jogurty a kozie mlieko. A hlavne rôzne bylinky, íly, silice, ktoré maximalizujú priaznivé účinka mydla.
Škoricový prášok v mydle spôsobuje prekrvenie pokožky, čím podporuje krvný a lymfatický obeh v problematických oblastiach. Pomáha naštartovať detoxikáciu, rýchlejšie vás zbaví škodlivých usadenín, kožné tkanivá sa spevnia a budú pružnejšie. Má antibakteriálne a antiseptické účinky. škoricové mydlo harmonizuje telo a uvoľňuje napätie.
V mydle je obsiahnuté: olivový olej, kokosový olej, slnečnicový olej, voda, NaOH, škoricová silica, pomarančová silica, škoricový prášok, vitamín E.
A môj názor? Neuveriteľne krásne vonia, ja osobne milujem vôňu škorice, takže toto si užívam, najradšej by som mydlo mala celý deň pod nosom :-D. Pokožka mi po ňom ostala jemná a prekrvená, to som nemala pri žiadnom peelingu a pár som ich teda vyskúšala. Myslela som si, že mi pokožku trochu vysuší, predsa len, je to mydlo a tie vysušujú. No ani omylom. Práve naopak. Po sprchovaní bola moja pokožka hydratovaná a voňala po škorici. Na fb stránke má kopec takýchto skvelých mydiel, môžete si vybrať presne také, aké by vám sadlo, či už podľa účinkov alebo podľa vône. Odporúčam všetkými desiatimi.
Vianočná fantázia - bomba do kúpeľa
Bomba je ešte z Vianočnej kolekcie, konkrétne s harmančekom a jojobovým olejom. 
Na bombu som sa tešila, nachystala som si víno, dala si do kúpelne sviečky a mohol sa začať relax. A to teda bol relax, to vám poviem. Najprv som si guľu musela poovoniavať, to by som nebola ja. Vôňa bola sladunká a jemná, no pritom som ju po kúpeli cítila až v obývačke :-).


Guľa mala mať aj pozitívne účinky na telo a tým účinkom bolo zvláčnenie pokožky. Výsledok som teda nečakala taký aký nakoniec bol, mala som pokožku ako bábätko. Hlavne na chrbáte a na nohách, keďže tie boli vo vode najviac, som mala pokožku mäkkú a ako keby prehriatu, bola hydratovaná, nepotrebovala ani telové mlieko. Takže ďalší skvelý objav, ktorú nemám posledný krát. viem, že má aj levanduľovú bombu, čo bude určite bomba :-D. Na tú sa teším.





Simonka mi prezradila pár ďalších, stále predávaných obľúbencov. Veľmi obľúbený (aj samotnou Simonkou) je telový kondicionér, z mydiel je najobľúbenejšie čistiace mydlo na tvár, to ide vo veľkom, krém na akné, ktorý je ale mastnejší, takže je vhodný na noc, kto máte mastnejší typ pleti. Všetko toto a ešte viac si môžete pozrieť  v jej albumoch. Ak by ste chceli, dolu v komentároch mi napíšte produkty z jej výroby, ktoré vás zaujali, ja ich rada vyskúšam a zrecenzujem a vy sa potom môžete rozhodnúť, či by ste ich chceli :-). Na jar sa chystá aj stránka, takže ja prajem Simonke alebo teda SIMORE veľa šťastia s ďalším rozbiehaním výroby a verím, že všetci zákazníci budú tak spokojný ako ja a radi sa k nej vrátia, lebo ja určite :-).


Mám tu ešte jeden handmade výrobok, nie je od Simonky, no taktiež som ho dostala od tej istej kamarátky na meniny. 

























Morská soľ Medovka a Mäta
Táto soľ pochádza z Českej republiky, z Rožnova pod Radhoštem (kde som bola a je to tam krásne), konkrétne z Rožnovských pivných kúpeľov. Bohužiaľ, nikde na internete som nenašla priamo túto soľ, takže sa dá kúpiť iba priamo u nich.

Vôňa tej soli je strašne silná, celý dom bol krásne voňavý niekoľko hodín po tom, čo som vypustila vaňu a to nehovorím o mojej pokožke. okolo mňa plávali lístky mäty a ja som to mala ako aromaterapiu, medovka upokojuje myseľ, odpudzuje stres a toto mi neskutočne pomohlo. Voda bola zafarbená do žlta, bola to taká sýta žltá, až som sa bála, že mi farba ostane po okrajoch vane. Zbytočné strachy, samozrejme :-). Táto soľ obsahuje medovku a mätu, esenciálny olej a morskú soľ. Je to ručná výroba a ja ju mám položenú v kúpeľni a zaviazanú špagátikom, no vôňu z nej cítim. Palec hore, výborný produkt.

Tak to už je všetko, nezabudni mi v komentároch dať vedieť vaše názor, veľmi ma vždy potešia a som rada, že sa s vami môžem takto porozprávať, vedieť vaše názory. Ďakujem <3 Serusky

No comments:

Post a Comment

Lovely comments ...