7 Feb 2016

Empties (January) // Dada's beauty

Ahojte!

Prajem vám krásnu nedeľu, dnes to bude dlhý článok, takže si urobte kávičku a môžme ísť nato :-). Na tento článok sa teším celý týždeň, pretože dnes tu mám pre vás spotrebované produkty za posledné týždne. Konečne sa toho môžem zbaviť, vyhodiť to a už teraz mám znova tašku na tieto veci do tretiny plnú, takže v blízkej budúcnosti budú ďalšie :-). Budem tu dávať spotrebované produkty pre dámy a pánov, keďže s jedným žijem a taktiež používa rôzne druhy kozmetiky.
Začneme sprchovou starostlivosťou. Tento zvláčňujúci sprchovací gél od Yves Rocher Med a bio müsli som si obľúbila už dávnejšie, je to moje asi tretie balenie a ďalšie mám doma do zásoby. 
"Chráni pokožku pred vysúšaním, spojenie medu a bio müsli zabezpečuje optimálnu výživu, agátový med zjemňuje, výťažok z bio gaštanu chráni, výťažok z bio ovsa má regeneračné účinky, bio slnečnicový olej vyživuje." Sprchovací gél neobsahuje žiadne parabény, 99,4% je prírodného pôvodu, 10,9% je bio pôvodu, má aj ECOCERT certifikát. Ja mám najradšej jeho vôňu, krásne drží na pokožke, jeho penivosť je menšia, je skôr krémový, rozhodne odporúčam.
Ďalší sprchový gél je tento pánsky Yves Rocher Ambre Noir sprchovací gél na telo a vlasy. Je to orientálna drevitá vôňa, priateľ má v tejto vôni aj toaletnú vodu, ktorá je jeho najobľúbenejšia. Tento sprchovací gél je parfumovaný, no po sprchovaní ho na tele moc necítil, no čakal za tú cenu (okolo 11€) skôr opak, že vôňa na ňom dlhšie vydrží. Penivosť mi povedať nevedel, on vždy používa hubku na sprchovanie. "Rastlinné zložky sú voda z bio nevädze, mycia zložka rastlinného pôvodu, esenciálny olej z pačuli, škorice, zrniek kardamonu, mandarínky, priskirice elemi, šalvie, červeného tymiánu a levandule." Na vlasy tento sprchovací gél nepoužíval, takže to vám posúdiť nevedel. 
Telové maslo od Body Shop Strawberry som si kúpila minulý rok v Parndorfe na Late Night Shopping, ktorý bol totálny zabiják :-D. To maslo bolo veľmi výživné, krásne voňalo, ešte na druhý deň som na sebe cítila vôňu jahôd, čo sa u mňa často nestáva a najobľúbenejšie ovocie môjho priateľa sú práve jahody, takže o to viac mi vravel komplimentov :-). Cenu si už vôbec nepamätám, ale okolo 7-8 eur ma stálo v akcii. Maslo bolo dosť hutné, ťažšie sa rozotieralo, bolo ho treba zohriať v rukách, vhodnejšie je pre suchý typ pokožky a trošku dlhšie sa vstrebáva. Mne toto 400 ml maslo vystačilo na cca dva mesiace, čo je u mňa výkon, väčšinou takéto produkty spotrebujem rýchlejšie. Určite si ešte nejaké maslo od Body Shopu kúpim a odporúčam suchším typom pokožky. 
Antiperspirant od Yves Rocher levanduľa z Provence 24H bol super, krásne voňal, i keď levanduľa by bola vhodnejšie na leto, už tam mám ďalší spotrebovaný a ďalší otvorený, ktorý práve používam v iných vôňach. Ja ich mám veľmi rada preto, že reálne zabraňuje poteniu, intenzívne vonia, na leto ako stvorený :-). "Obsahuje esenciálny olej z levandule, ktorý je obsiahnutý vo vôni. Gél z bio aloe vera. Bez alkoholu, bez parabénov." Nedráždi pokožku. Hliníkové soli obsahuje, viem, že to viacerým vadí, ale bez nich by to bohužiaľ nebol antiperspirant, čiže by nezabraňoval poteniu. A ja sa potím, som človek :-D. Samozrejme, niekedy používam aj také, hlavne keď mám veľmi podráždenú pokožku.
Presunieme sa ku starostlivosti o pleť, začneme krémom, ktorý som konečne spotrebovala, bohužiaľ, nebol to najšťastnejší výber. Ja som z tejto kolekcie Yves Rocher Hydra Vegétal používala predminulý rok cez leto gél krém pre normálnu až zmiešanú pleť, ten mi veľmi vyhovoval. A tak som po lete minulého roku investovala do tohto Yves Rocher Hydra Vegétal Créme Riche, ktorý je pre normálnu až suchú pleť na zimné mesiace. Ale ten mi moc nevyhovoval. Mal taký lepkavý film, zle sa vpíjal a po dvoch-troch hodinár so mala pleť znova vysušenú. Takže na leto ten gélový krém odporúčam, tento mne osobne nevyhovoval, no ja mám takú divnú pleť, takže na vás môže krásne reagovať. V obchodíkov majú kopec vzoriek a aj testery, takže sa tam dá krásne vyskúšať. 
Očný krém od Yves Rocher Active Sensitive sa už nepredáva, čo je veľká škoda, veľmi mi vyhovoval, upokojoval mi očné okolie, ktoré mávam unavené a začervenané. Mal byť aj vyhladzovať hlboké vrásky, čo som nepostrehla, no pod očami mám kožu uvoľnenú, ako som už raz spomínala často plačem :-D. Viem ale, že je už dlhšie nová rada na citlivú pleť od Yves Rocher, no očný krém som ešte neskúšala.
Tento tester (plné balenie, ktoré bolo vystavené na predajni, takmer nik ho nepoužil a nakoniec po pár týždňoch skončil v mojich rukách ... v týchto predajniach testery neskutočne často menia a mne bol tento podarovaný) séra z novej kolekcie pre citlivú pleť Sensitive Vegétal som tiež horko ťažko dopoužívala, nebol zlý, pekne hydratoval, no celkovo to bol taký priemer. Nemá takmer žiadnu parfumáciu, je naozaj pre veľmi citlivú pleť, takže asi i preto bol taký jemnučký. Ale skúste si ho na predajni, pokiaľ naozaj trpíte citlivou pleťou, bude pre vás určite lepší ako pre mňa, ja mám pleť normálnu, iba tie oči sú citlivejšie :-).
Odličovacie mlieko na pleť a oči z kolekcie Sérum Vegétal bolo celkom dobré, no očný make up odličovalo ťahšie, takže znova do neho asi nepôjdem, poznám aj lepšie :-). 

Tieto dve masky mi vydržali veľmi dlho, skoro pol roka. 
Hydratačná bola super, jemná, neštípala, pekne sa vpila, mohla som ju mať aj dve-tri hodiny, pleť bola jemná a vyživená. 
Maska Pure System bola na čierne bodky, ktoré sa mi budú asi naveky vekov vytvárať, no táto maska s nimi nič neurobila, stále tam sú a aj boli počas celej doby používania. Plus, moju pleť veľmi vysušovala :-(. Takže hydratačná áno, na akné pre mňa nie :-). 
Maska od Ziaji kozie mlieko bola super druper bicykel :-D. Odporúčam všetkými desiatimi, krásne pleť vyživila, zjemnila, nádherná vôňa, takže šup šup pre ňu, jej cena je nízka a dostupná :-).
 Meridol je moja najobľúbenejšia pasta, zbožňujem jej vôňu a na moje citlivé zuby je ako ušitá. Kupujem ju zásadne iba v akcii, inak je drahšia. Odporúčam, kupujem stále a aj budem.
Túto pastu som skúsila na vybielenie zubov, ktoré sa teda vôbec nedostavilo :-D. Asi som tomu ani ja nepomohla, som milovník kávy a čierneho čaju, takže asi je to môj údel. Ale nikdy som nemala nič zo zubami, žiaden kaz ani nič, takže toto je nič oproti tomu, že sú zdravé (klop, klop, musím si zaklopať).

Tak to by bolo všetko na dnes, snáď nájdete nejakú inšpiráciu, alebo naopak, zistíte, že daný produkt pre vás asi nebude vhodný. Mali ste niektorý z týchto produktov? Dajte mi vedieť v komentároch, ako ste s nimi boli spokojné :-). Serusky <3

4 comments:

  1. Skvelý článok, mňa veľmi láka vyskúšať niečo od YR! A po tom sprcháči pokukujem už dlho:)
    A poslala som ti e-mail, budem rada ak mi odpíšeš:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určite vyskúšaj, hlavne sprchová starostlivosť je super :-)
      Odpísala, potešila si ma veľmi :-).

      Delete
  2. Pekný článok. Ja mám veľmi rada práve tieto sprchové gély od YR.
    NINAVE

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem :-) Sprchovacie gély od YR sú topka :-)

      Delete

Lovely comments ...